Friday 22 November 2013

PÖFF 2013

Lähen Pimedate Ööde Filmifestivalile vaatama kahte filmi, need on "Enesetapupood" ning "Armastus ja sidrunid". Ma pole oma pingelise töö ja tiheda graafiku tõttu saanudki eriti väljas käia.

Viimati käisin 19. oktoobril vaatamas etendust "Hävituse ingel", mis oli päris mõnusa huumoriga komöödia. Pärast seda läksime Sõpruse Puiestee kontserdile.

Mulle tegelikult ei meeldigi väga väljas käia. Olen üpris valiv.

Positan ühe luuletuse, mis siin ka enne seda, kui ma kõik ära kustutasin, üleval oli.




***
Ma täna ei saa,
ma täna teen tööd. 
Teinekord. 
Teinekord neljapäeval
läheme kinno,
kohtume kaheksa. 

Ma filmi ei näe. 

Sa pärast räägid, 
mis juhtus.

Hiljem kohvikus  

veel piinlik  
on vaadata silma. 
Patumagusalt suunurk 
võbeleb muiges.


No comments:

Post a Comment