Thursday 15 August 2013

Mõeldes peagi saabuvale sügisele.

Valmistun sügiseks. Koon sünnipäevakingiks salli, et üks teine inimene oleks sügistuultes soojas ja kaitstud, ja samal ajal kuulan ööülikooli loenguid, et koolitundides veel pädevam ja põnevam õpetaja olla.
Salli kudumine on minu jaoks niivõrd lihtne ja automaatne tegevus, et tarka juttu kuulata ja kaasa mõelda on imeliselt mõnus.Olen ära kuulanud kaks loengut: Jaak Kangilaski „Kunstipiiride muutumine 20. sajandil“  ja David Vseviov „Ajalugu kui nauding“. Valikut tehes ei teadvustanud ma endale tegelikult, et mõlemad professorid on olnud minu enda õppejõud. Tuttav ja turvaline hea kvaliteet. Kinda peale minek.Kangilaski loeng a
itas rohkem mõista nüüdiskunsti olemust ja selle olemuse olemise põhjuseid, Vseviovit kuulates panin aga kõrva taha nii mõnegi idee, kuidas põhjendada gümnaasiumile, miks me õpime ajalugu ja miks on see nauditav.


http://heli.er.ee/helid/oy/OY2006_Jaak_Kangilaski_Kunstipiiride_muutumine_20_sajandil.mp3
http://heli.er.ee/helid/oy/OY2006_David_Vseviov_Ajalugu_kui_nauding.mp3

Lisaks on mul sügise hakul valmimas kaks maali ja samuti on küpsemas mõned tekstiilialased mõtted. Ma loodan, et sel aastal kogenuma õpetajana suudan ma veidi ka loominguga tegeleda. 

No comments:

Post a Comment